Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, December 13, 2013

Kehidupan lepas graduate

after graduation
i feel like totally "owh wht shud i do?"
omg aku da jadi penganggur.
xkeje x belajar free from books for exam
ow i jz lv d freedom atmosphere for a while
tapi lepas dua bulan : 8 & 9 gile bosan
especially bile soal duit
pokai kot

dalam 2 bulan tu bukan aku makan tido tapi cari kerja
hurm tapi hampeh
xdapat..
xpe la
las2 ak kje farmasi
pembantu farmasi.
ak ok je janji buat sementare waktu ak ade kerje.

pengalaman
ape yang mahal skarang ni : pengalaman
skarang aku dah start kerje baru.
bahagian billing
susah weh but i got no choice
baru seminggu tapi ak rase azab sgt
sebab langsung xde basic akaun ke billing ke
haihh...

anyway ape aku nak sampaikan kat sini
lepas graduate, bukan senang nak senang
bile ko x keje, situasi yang korang akan hadapi :

1)mak ayah mule bising bile korang nak cari n dapat kerje
2)pokai n xde duit
3)korang rase tertekan
4)mula kurang tidur sebab fikir macam mane nak dapat kerje cepat
5)habiskan mase cari keje kat luar n waktu online
6)sanak saudare, kawan2 mak ayah mule tanye mak ayah , kite da keje belum
7)berase rugi sebab habiskan duit ptptn
8)mule rase xsuke habis belajar
n banyak lagi...............

till then bye :)

No comments:

Post a Comment