Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Sunday, December 8, 2013

attend a kenduri

haha
hye
hari ni aku cuti n ak teman mak pergi kenduri sedare mare kat UPM Serdang
Kendurinye Alhamdulillah takde kompang2 xde lagu2 kahwin
yang terdengar di tepi telinga hanyalah alunan ayat alQuran dan emcee yang berbicara
dan juga bualan jemputan kenduri
saudara mara sampai
gelak tawa gembira bergambar

walau ade seorang duwe yang memang perangainye x menyenangkan
OMG memang saket mate aku tengok mereke
tapi biarlah dunie luas lagi
n mana tau lame2 aku n dorang ok kan.
so tayah piker sgt la. smal matter je beb

k selamat keje esok
harap2 aku x wat salah keje aku semalam..huhu

No comments:

Post a Comment