Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Tuesday, September 3, 2013

the issue of "Minyak Ron95 naik 20 sen"

Hye :)
Hurm dari semalam mmg hangat gila la topik ni habaq hang
penuh la wall fb ngan cacian makian
tapi ade gak sokongan
ak x sokong n x maki sape pun
malas.
nanti lau cakap the thing is aku saket hati cozz aku ni x ghoje lagi. duit minyak pon mak huloq kekeke

anyway
trase ak sebenornye minyak naik ni
semalam aku malas gile nak g isi minyak
tapi mak ye ye je suh g isi
dengan longlais nye ak pon sarung a tudung
mak isi lancer die
ak isi kancil aku

naseb baik takyah queue
satu kete je ak kene tunggu
lau tak mesti aku dah bebel sorg2 lam kete :D
takpa la
mak payung 20 hengget lagi coz ak mule2 nak isi seploh je
so. tah
xde prasaan

aku da la xde moto
kete ni minyak besar gak wo dari moto
...huhu
sabo je la
harap2 ade emas permate intan berlian perak jatuh dr langit keke :D


No comments:

Post a Comment