Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Wednesday, July 3, 2013

diari : how to spend ur free day~

hye.
hehe. aku baru je jilid tesis aku kelmarin
nanti kawan satu penyelia tesis aku tlg hantar kan
lege rase bile dah siap tesis ko tau
duwe mimpi ngeri dah lepas
report internship yang maha banyak
n tesis yang kene buat dengan teliti

n sebenarnye, duwe2 memang aku x rele nak buat

-__- tapi bile kenang itu syarat utk aku bergraduat
n kenang mak ayah aku da korban banyak
how cud aku malas nak usehe
biar la kene marah ke ape ke
x cukup tido ke
kejap je
2 bulan
then tadaaaa da siap akhernye.
semalam. aku dating dulu dengan kawan kerje ak , Herni Lahaba
budak ni budak Sabah
lepas habes intersesi a.k.a repeat satu subjek akher bulan ni
die terus nak balek Sabah
entah bile aku n die dapat jmpe
habes la 3 jam sembang ngan die
lame wo kitorang keje same2 kat kedai kek UUM tu
dari semester 2

then lepas tu,, aku dating ngan besfren aku : mek ma
n bawak 2 lagi kawan : fira n yati
bes
aku bawak kete laju
mek tau aku ati2 even aku bawak laju
aku sejuk kene aircond die check kan tgn aku , turunkan suhu air cond
wuu
aku btul2 rse disayangi
akhernye
aku ade seorang kawan yg memang ade untuk aku
n aku untuk diye
sedih nk tinggal
die bagi aku pouch bulu2
haha.. mcm tau2 je aku ske sgt bnde berbulu ye
ok la 
tu je kot arini :)
hari ni nak dating ngan BF tersayang
die g interview dulu arini
so sempat la aku mandi n urus pe patut b4 die dtg
having breakfast in dunkin donuts with turkey roast croissant is heaven!


No comments:

Post a Comment