Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, May 24, 2013

Diari : Hidup2

aku bukan gadis lawa-lawa yang ade kat luar sane
aku gadis yang berhias yang kacak
lembut2?
ergh. bukan aku lah
tapi ditakdirkan di sisi aku, kawan2 perempuan aku
maha lembut n sopan
anyway, ak rase disayangi

since aku ni anak 1st dedi n mami
n ayah garang cm singe dulu
kot
haha? ea? ayah garang?
tu dulu, skang member kamceng kedai mamak
:D
apenye, aku siap boleh cubit2 n pimpin tangan dedi time jalan2
romentik x?
mami pulak, die suke mengade2 n manje dgn ak
ak rse sgt disayangi

ngan member2
rasenye aku selalu kene present
ok.
ak kne ke depan
~lau setakat presentation tu ok je
:D
lau bergetar pun, yg kuar mesti bahase baku, bahase inggeris or bahase utare
hampeh
jgn getar2 okey hazirah

bile tengok hari ni
lg beberape hari praktikal dh nk hbes
rse sedeh pulak nnti nak pisah2 ngn kawan2
...
ok xnak tules
dah sedeh
bye . tears.

dr,
aku yg garang

No comments:

Post a Comment