Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Thursday, April 25, 2013

diari : kuatkah janji dan hati diri aku?

dah 4 tahun
pejam celik pejam celik
lame tu
macam2 jadi
macam2 kite hadapi
diri aku
diri kau
egoku dirawat dengan lembutnye kau
emosi kadang tak terkawal
tapi
kau tolak ku ke sisi yang betul
hati tak pasti

aku sering impi kisah dongeng
kakiku tak jejak lantai bumi
hati dan perasaan sering melayang
kadang tersesat dalam fantasi yang kita sendiri tahu ia tidak benar
biar
aku lupa aku punya dia
fikiranku dan kehendakku mengabaikan setianya seorang lelaki
dulu bukan nafsu dan perasaan yang aku cari
cinta berlandaskan kepintaran dan material yang mampu diberi

aku
sangka dua itu mampu bawa aku bahagia
di tengah jalan, aku sendiri mula tidak faham adakah aku bahagia?
dalam kekalutan berperang dengan akal dan fikiran, nafsu dan kehendak,
kau ada
biasalah
bila kuhanyut sebegini,
tiada lain, kau bawa aku kembali

sungguh kini hati dan perasaan aku beri
pada kau sepenuhnya selepas kita terikat menjadi suami isteri



No comments:

Post a Comment