Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Sunday, April 7, 2013

diari : hari minggu

hari minggu : sabtu ahad
hari "heaven" untuk aku


rasanya seperti aku berlari-lari di atas pasir pantai waktu petang
bukan maksud aku terbebas dari kerja atau
cuba lupakan bebanan tugasan tuntutan jurusan yang diambil
yang pasti aku perlu siapkan
panggil aku apa sahaja
hari-hari adalah hari riangku, tapi sayangku, kerja tetap aku utamakan
seharian keluar bersama dia yang aku sayang
aku singgah sebentar kedai buku, BB1m masih ada~
jadi, aku guna sedikit masa, belek helaian demi helaian untuk kajian ilmiah aku
hati gembira gila, bila buku yang berkaitan ada!
susah-susah cari
:)
capai alat-alat tulis : pen-pen, buku catatan ~~~~
masuk dalam raga merah
tak lupa kepada emak yang cuti hari ni,
lepas tengok wayang, ku berjalan memegang hujung baju dia yang kusayang
melewati kesesakan orang minggu hari di midvalley
melihat ragam macam-macam dari mata kecil

singgah sebentar Auntie Anne's
beli pretzel & pretzel dog
sedap!
2 pretzel untuk mami

gurau senda dengan dia
berbual dalam masa yang singkat itu
stesen serdang
selamat tinggal sayang~
stesen nilai pula aku tuju
segera hidupkan enjin kereta kecil aku
dan pulang
ke rumah mami dan dedi :)
berbunga hati melihat kucing gemok depan rumah :)
hai gemok-gemok~~Hihi





No comments:

Post a Comment