Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Thursday, January 17, 2013

diary : las day in hiya n memory with mek ma

semalam aku menapak pusat sukan
knape aku suke g pusat sukan?
sebab aku suke exercise.
n menurut Kevin Zahri, xde alasan

bagi aku sendiri, yep memang xde alasan
ak kate badan aku lenguh, banyak angin n sakit2.
salah satu punce nye : gaya hidup x sihat.
xnak membebel pasal ni

d thing is, pusat sukan UUM ni dah bagi bantuan kat aku sangat2 nak turunkan berat badan
..sebab itu..
pusat sukan ni da bagi jase la kat aku
my dreams cme true
aku bersyukur, saat kesedaran bahawa badan aku dah terlalu obes
n x sihat,
aku maseh punya kawan yang sering bagi aku pencetus positif
NORNAZATUL SHIMA NORMAN
..alhamdulillah.

dia, seorang insan yang x benarkan air mata aku jatuh walau setitik demi orang lain yang cuba lukakan aku
aku.
terharu.
di sini, aku acap kali bersandar kepada dia.
maafkan aku, jika mulutku pernah cakap x elok pasal ko.
tapi, ko lah insan yang paling banyak bagi KESAN POSITIF kat aku.
ko bantu aku saat aku nanges, terluke n sedih.
ko ade time aku hepi. boleh gurau, gelak gile macam setan. itu kite. aku tahu itu kite.
seriously, even ko baru balek tadi,
aku da rindu ko.. huhu..
ko manje tapi ko pon degil.
ok. aku tau aku lengkapkan ko n ko lengkapkan aku
aku sayangkan persahabatan kite.

org lain mungkin tak tau
kite dah lame kawan
dari sem 1 lagi.
ko beritahu, ko maseh ingat pasal aku,
 mase sem 1 aku mekap, then tetibe sem2 seterusnye, aku x mekap dah.
ko beritahu aku, waktu Dinner Kelas Multiculture,
 ko tengok aku xde baju nak pakai, sebab aku besar n gemok time tu, ko datang dekat aku, ko bawak aku pinjam baju punjabi kat kawan ko.

Allah masih sayang aku,
Dia jage aku dengan hadirnya ko, mek ma.
bagi aku, ko memang istimewa.
mekma,
plis jangan penat dengan aku.
kalau diizinkan Tuhan,
aku nak jadi sahabat ko selama2nya.
aku cuba untuk ubah perangai negatif aku
sebab aku sayangkan ko seikhlasnye sebagai sahabat aku

aku jage ko
seperti mane ko jage aku.
thanks mek..thanks sebab tolong.aku.

2 comments: