Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, January 25, 2013

diari : anak sepupu

ayah aku anak bongsu dari doblas adek beradek
so, sepupu aku ade yang sebaye die
n anak diorang da beso2
even anak dorang da beso n tuwe dr aku
ak suke kot anak2 dorang panggil ak makcik
rse cam bagus je dapat anak sedare n rase matured la konon
keh3
pasang tanduk kat kepale**
aku kan suke membuli :D mihmihmih

then ade anak sepupu ak ni umo tahun ni 18
bayangkan raye lepas die salam aku
>,<
tp die refuse nak panggel makcik
die panggel ak akak
cissss adakah aku kureng kredibiliti sebagai makcik?
:D
xpe,
 5 years lagi lau die panggil ak akak,
aku ketuk pale die bia die pendek dr aku :D
dulu dak ni memang rapat ngan aku,
dari die kecik lagi
dulu cenonet, pendek, kurus krempeng

skang,
sase, tinggi
ok, ak memang pendek.
kejam3
sepupu ak sume suh anak die panggil makcik kecik kat aku
hihi :3 ngek la dorang ni
**tersipu2 malu la sangat**

anyway, salam jumaat u olls, salam maulidur rasul



2 comments:

  1. kes gua,

    gua tak panggil makcik gua makcik. lagi muda kot.hehe

    ReplyDelete
  2. :3 adeh. yela. nak wat cmane kan.
    ku pulak sebab rendah n ceconet je :3 mihmihmih

    ReplyDelete