Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, November 23, 2012

life : assigment lawatan ke rumah sri kenangan

wani kecik n aku :D

eheheh :D
ni gambar perasan kitorang
semalam , seharian kitorang melawat RSK Bedong tu
:)
ratusan kenangan terakam di sini
air mata, gelak tawa, masam muka semua ada
korang nak yang mana?
hihi :D

cinta ibu bapa maseh kekal, 
tapi,
di mana cinta anak yang telah ditatang dengan kasih sayang?
nenek n atok (sini penghuni die 60 n above)
maseh kata anak die baik even hanta dia g cni
ada yg kja lawyer,
tapi sekurang2nya hulur la baju baru kat mak n ayah 

wa..sedih tau,,,
korang, jgn derhaka kat mak
n ayah
mak ayah da bersabar jga kita sejak kecik lagi
cuba kira berapa tahun diorang dah limpahkan sepenuh perhatian kat korang?
korang cuma ada beberapa tahun sahaja lagi peluang untuk jaga diorang,
ini yang korang pilih?
oh Tuhan, semoga tidak berlaku kepada kamu kembali.
namun, ingat.
karma akan berulang pada kamu.
apa jua yang kamu lakukan.


No comments:

Post a Comment