Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Thursday, September 6, 2012

tips kecantikan : How to make ur dark lips can wear lipstic beautifully again

wah panjang kan tajuk entry kali ni
tapi yg awak tu mcm noob plak????
hehe
btw
bibir aku gelap
ak tktau knape bibir aku warne die mcm warne lebam tu
gelap kot
smpai dak2 laki sekola mngh dlu time ak form 3 panggil ak suria
kan ade rokok suria yg murah tu kan
dorg ingt ak isap rokok
haiz..mau je aku lempang mereke yang umpame beruk2 x berakal ni~
uppss!!hehe

dr tahun ke tahun ak cari solution~
n aku tringin pkai lipstic sesuke ati
tapi lau bibir itam mcm aku ni
xkan nak pkai lipstic kaler putih???

nah ni link lau korang rajen nk tgk :http://www.youtube.com/watch?v=8ZDBV2RqWZE

tapi lau ikut tutorial die tu
kne beli brg baru
n ape aku buat ialah

1) ak amek bb cream .. xkesah la cap ape..
tapi aku gune cap cosway.
ak apply bb cream tu kat biber. siket je calit kt biber. ratekan kat bibir tu

2)amek lipstic warne fevret korang
ak pkai cap silkygirl code 06 gorgeous moisture rich
sebab kaler ni super osem~
ratekan kat bibir pkai jari~

3) lau suke pkai lipgloss pakai la yg sepadan ngan warne lipstic
tapi ak lebih ske pkai vaseline.
ratekan la kat bibir

n tadaa~~~siap suda.SELAMAT MENCUBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments: