Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, August 17, 2012

merepek : hari keduwe las puase

ye anak2,
hari ni mungkin hari keduwe las puase
sebab dijangkekn ahad rayew~
ak memang eksaited nak raye sebab boleh mkn tempe grg
tapi sile ingatkan aku agar x makan dageng lebih dari 5 keping nipis sehari
n ayam seketul kecik
seafood xper
sile abaikan ketupat.rendang watsoever n bende2 berkalori
yg bakal menaikkan peratusan lemak dalam badan aku
makan boleh tapi kene ingat
aku dah susah payah nak turun berat badan ni.
huk3 T.T
aku paleng xsuke g tempat timbang berat yang boleh ukur kadar lemak badan tu
hak3
tau sebab pe?
t aku saket hati kat mesen trsebut
kalau peratusan lemak aku memang over d limit
haih~
n d thing is aku hepi mr BF trsayang hepi melihat GF nyer telah susut
yelah weh
time mule2 kenal tu badan cenonet jew~
haiz
die pon same naik ngn aku
kakakaka :D senang ati ~bf jge elok :DD perasan~
haipp trsasul apekah ini~ok2

brbalek kepade hari keduwe las puase
arini da stat sebok
aku dah iron awal2 baju rye ak yg ade beberape psg.haha beberape la sgt
ok2
ni nk iron bju mak plak
tp prcayelah
kemalasan yg tidak wajar da mncul
hadoi


No comments:

Post a Comment