Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Wednesday, August 8, 2012

life : Hari Raya Preparation in my house

dis year, our house got a new paint for the living room but still d same colour : yellow
my dad paintd it yellow
as me my mom bought curtains for d rooms door n sliding entrance a lil bit silver, chrysanthemum motif, yellow a lil bit..um black?
haha kind of

n yes..seperti tahun2 sebelumnye..mak kate xnak beli baju raye banyak
n..setiap tahun jugak baju raye aku lebih dr 6 pasang
tahun ni 8
yg pakainye aku sorg...haaa pick one
:D

tahun ni spesel~
sarung sofa umah pon baru...
ak dapat nset baru
2 psg kasut tinggi baru..bf n mak ak kate pasai pa tinggi sgt~
ahahaha :D
saje la..ak malas nak beli pkai wet sndiri kasut nak g dinner sem depan~
jimat2

tshirt2..ak xtau bape dah aku beli
sua..de r 3 helai..
tudung...
mr BF bought me a pair of baju kurung too dis year
dats y la jadi 8
huhhh
tp xpe..bagos gak..tu r dress ak nak g dinner..
ak xnak beli dress len
sebab baju yg mr BF belikan tu ak pileh sndiri n of coz la yg buat hati sendiri manyak puas hati~ahaks

neway,, even satu duwe perkare yang maseh sesakkan otak aku
ak berjaye buat ayah aku beli baju tshirt baru untuk die la..4 pasang tu
mak aku mane mampu pujuk~ so ak memang bawak berkat :D
lepas tu.. kawan2 pon kate psai pa banyak sangat baju ko mak ko beli..
korang kene ingat ..aku bukan kaye
aku sorang je anak pompuan...anak laki die sorang...
huhu...n aku xmintak.. dah mak bagi~tadah je la..rezki uh
at least aku da tk payah beli baju sem depan
ak kne bringat sket.. tahun depan aku praktikal kat lua..
saket weh t


selamat berbuke korang~ lagi 11 hari kite raye~jangan eksaited sangat tau..
jage keselamatan..jangan lupe kat orang yang dah pergi meninggalkan kite :)

No comments:

Post a Comment