Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Monday, July 9, 2012

merepek : keinginan

akher2 ni memandangkan nokia c5 yang baru tuka xsmpai setahun 
telah ranap n cabuk cam kete tuwe
kereta tuwa~saya xkaya~~kakaka :D


 : terkopek warne silver, body yang putih mulus tercalit warne blusher etc etc
button da tanggal 
c5 telah menjadi nset yang patut masuk kedai potong nset
siyesly sedeh sbb pkai duit sndili tu beb
tapi oleh kerane aku sebagai raje **eh**


aku sebagai tuan punye enset,
c5 memang asek2 diabaikan n trcampak mane-aku-suke


contohnyew : trcampak ats jalan wktu nk kua kete-osem-mak @ bru turun moto-rempit-o-yeah!
lau org tgk : mcm x sayang nset
tp mcm mane..ak gasak sket.
nset memang la cepat hancusss
tp koleksi beg2 gua elok lg bebbbb
salah sendili maaa
mak aku lau nampak aku bongkokkan bdn lepas kua kete,
die tau dah tu..nset guwa jatuh suda untuk kali ke lapanratusjutaenampulohbilion kali **eceh**
mesti die kate "org kaye~"
dalam betul maksud kate2 itu mak. kakaka
:D sentap tu guwa buat semenet duwa

terpiker gak kat otak ak yang kreatipppp ni
nak beli nset baru
tapi lau beli tergese2 mesti dapat yang bese jew
tp lau beli lambat2... nset c5 ni asek kne gnti bateri je..kopak le ak
org len kai nset canggeh telan air liur gak aku tengok
humm let c
kire punye kire
bajet maseh x cukop ah..
so nk xnk. KIV la dulu u ollsssss

2 comments:

  1. haha bape kali punye jatuh tu.nak bace pon terbelit lidah.haha
    suh beli fone baru la tu

    ReplyDelete