Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Monday, December 12, 2011

life : bile duk jauh dr mak

bukan jauh sgt la..
lam mesia juga
umah aku n9, tp std kt kedah ni
><
ptg ni lpas pnat balek dr kuliah n makan
hubby tepon, telling him baru habes keja,
odw balek umah ngan motonyew~ ><
hepi x sangka~~
i feel he treasure me a lot.
kat mate aku cume die.yg ak syg
even jarang jumpe sebab jauh
takpe la jarang jumpe pun
yg aku tau, hensem mane or baik mane laki laen pon,
yg ak sayang cume die. cume die.

then lpas tu tepon mak ;)
mak dgn hepinya habaq dia duk google cara jahit manik kat baju
carik resepi tu carik resepi ni kat google
tgk gambar makanan ~~
aku rindu mak~~uwaaaa
rase hepi sgt bila sembang ngan mak
suara dia ceria
bagi aku semangat
...even anak pompuan dia ganaih lagu ni, dalam ati mak tetap terssayang
mak.. i lov u so much
dgr suare mak sehari sekali pon cuku
u inspird me to do miracle
mak...zirah rindu ><

1 comment: