Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Tuesday, November 22, 2011

life : kepade aku

wahai diri aku
senyum lah aku selalu
berbahagie lah dgn rezki yg dianugerah Dia
susah aku susah lagi orang lain ok

wahai diri aku
senyum lah aku selalu
sisihkan rasa amarah yang bergoncang hebat dalam jiwa
kesilapan manusia terkadang sedkiit cuma
entah masalah itu berpunca dari diri aku
tapi aku menyalahkan mereka
susun diri aku sebelum susun diri mereka

wahai diri aku
senyumlah aku selalu
apalah sedih di hati aku yang susah diubati?
keluarkan air mata luahkan jiwa
sedih itu sebentar cuma
ikhtiar lah agar diri aku senyum semula
jangan dibeban dengan perkara yang xperlu
kelak merosak diri, merosak jiwa

wahai diri aku
senyumlah aku selalu
tenangkan hatiku, rilekskan pemikiranku
jalan hanya bisa ternampak saat aku tenang semula
maka tenanglah, agar jalan yang dicari x kabur dek kabus kekalutan

wahai diri aku
:)



No comments:

Post a Comment