Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Tuesday, September 6, 2011

life : tradisi raye tmn prumahan aku

oleh krane jiran2 ak : golongan isteri2 sume sebaye je ngn mak aku
ak pon cam xkekok sgt r nak lyn
n dorang ni 1 kepale lak tu ngn mak aku : ske gelak n wt lawak
bile sembang ngan dorang memang gelak sakan la~~haha XD
ok..ak bukan makcik. XD
kitorang akan raye dari sebuah rumah ke sebuah rumah kt lorong ak beramai2
arini umah aku last destination
esok lak sambung sebab sume dah nak pecah perut jamah makanan n minuman
muahaha XD
air sarsi aku laku kott
hadeh
ape pon..gwa bahagie raye kt sini
hehe XD
puase kt cni pon bahagie sebab ak ske tuka2 juadah ngan jiran sebelah umh ak ni :cik ita
ape ak masak memang ak hulur la
rempeyek aritu kua je periuk trus hantar kt umah sblh
hua hua hua
SELAMAT ARI RAYE
hehe

No comments:

Post a Comment