Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Saturday, August 27, 2011

merepek : makanan fevret time reraya, tempe goreng!

arini da masok ari ke 27
2 or 3 more days kite akan selebret ari raye~
huishh.. xsaba nak raye sebab eksaited nak pi makan tempe goreng!!
kt umah mentuwe mak long aku~
lau raye tak sah x pi umah ni
:pakcik google

ak memang ske sangat2 kat tempe!
selain tauhu, ni memang fevret
ak x amek kuweh len dah..ni jugak ak hentam~
lau xdapat taun tu, ak akan tringat smpai la raye sterusnye..
mesti ak rse cm kureng je rye tu sebab xdapat mkn tempe grg tu
ok ak tau ak reti wat tempe grg sendiri n mak ak pon memang hebad msk makanan ni
tapi rase tempe goreng die memang len macam la wehh
sedap gile @@ ak xleh tolak..hohooho XD
sebab tukang masak die tu memang wt ak cm addicted ngn tempe grg die
xdapat tempat len ni der
ak arap raye ni kitorang pi umah nenek tu ari raye 1st
sebab maybe.. MAYBE ak pose for d next raye day
aminnn ya rabbal alamin
hoho..ko tgk tu siap doa lagi ..doa arap2 pi umah nenek tu raye 1st XD isk3 kemain lagi mike ye
..ak tau dak2 laki xske makan2 tempe n tauhu sebab berasaskan kcg soya...
tp nak wt cmna..ak memang ska tempe
lau makan kt uum pon selalunye ade tempe @@
nekmat weh lau dpt XD
k lahh,,, selamat tunaikan ibadah puasa untuk ari yg ke 27 korang!

3 comments: