Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Tuesday, August 16, 2011

life : meriah sebelum&ktike rye bagi aku

dlm banyak2 ahli famili ak(~ceh padehal 4 org je)
ak sorang je jarang balek kampong nenek ak
muke ak cume lekat kt kmpong nenek mse raye
mak long ak n nenek serte atok ak antare yg xcited bile nmpk muke ak
nenek ak? die pelok kuat2 mcm pelok bantal busuk.
owwyeah~ **xleh menapas xleh menapas**
mak long?masak mcm nak kenduri sekampong
**Mr Pewot terseksa** XD
atuk ak? senyum die :)
**ak ske menyebok kt atok ak n pow duwet die nak bli jajan XD**
ak ase ak ade atok yg paleng cool lam dunie~hohoho
blogger-emoticon.blogspot.com
oleh krane ak cm jantan sket, so ak lbeh rpt ngan atok ak
tp lau time masak kt kmpong ak kne masok dapo
sebab??~~uhu..xde sebab..sebab ak ske tlg masak ^^
n mak long n umi (mak aku) sebok mask tu sebok masak ni
dlu ak mls gak msk2 ni...
dlu rajen sebab xnak dgr mak ayh aku bebel
tapi skrg x dah.. XD
**prasan jadik anak mithali sat**
eh..lari tajuk dah ni..

sebelum raye.
~Nenek ak sebok sebab kne siapkan tempahan2 baju raye dr planggan2 die sambel membebel XD...
Tapi korang tau x nenek ak yg ske bebel ni xpernah lupe wat baju raye kat aku n adek aku.
gwa pon x tau knape.. mungken sebab gwa spesies rare kot~hohoho
blogger-emoticon.blogspot.com
mak long ak akn stay kt kampong ngan sepupu ak yg 3 org tu.
ayah long beli mercun , bunge api etc etc
ak mencolek bunge api n main patri2 kat batu n pokok bunge nenek ak
**esoknye kne jerit**
hahahahahahah XD
tu da umo 20 tu..prangai cmtu gk
sebab ape ak men bunge api??
sebab ak xbrani nk men mercun..putus tgn bru tau~~~
dr kecik smpai skrg..
lau ak stay kt umah nenek sebelah ayh aku, slalu kne sakat..~~cheese cake tol
ngah sronot sorang2 men patri batu, diorang pi bantai baleng mercun bola
pastu sorang2 aku cubet
**perhatian sepupu aku sume da dewase, ak xcubet budak2 kecik k**
~~naseb aa hahahaha XD kejam x kejam x
oleh krane ak rapat ngn dorang, so ak memang xkesah la nak mencobet XD
sepupu2 sebelah ayh aku kebanyakannye laki 10% je pompuan
so jgn tanye lah knape gwa nyer habit cam Mael Lambung..eh? XD

Waktu raye.
~umah nenek aku yang sebelah mak ak memang riuh ngan makanan, kueh raye n air gas
~tapi gwa layan kopi n nescafe je der..
nenek : "apsal ko minum kopi ni, cm org tuwe2"
aku : "nenek nak minum?"
XD kuang asam x ak? pastu nenek ak gelak n pastinye gwa kne cubet..cisss~
lpas tu dorang memang rajin mlawat sedare mare
untung beb~
setiap satu umah tu ak da aim da
umah ni mesti ade kek lapes srawak : sebab anak die ade keje srawak
umah ni ade tempe goreng yang bes gile n dodol
umah tu ade ni umah ni ade tu bla bla bla
:D hepinye Mr Pewott
then yg paleng bes?
**DUIT RAYE** la~hohoho
ak brenti kutep raye keliling kampong time form 3..
hohoho XD
dak pompuan len darjah 6 x p dah,
tapi ak xmalu sebab sepupu sepapat belah ayah ak kan banyak laki
gwa join je la~~duit bebbbb
singgit ase cam sebilion time tuh**tipu3**

korang camne?????



2 comments:

  1. hahaha..sakan ye kutip duit.hehe.aku bile ye.lupe.tp jd tukang bg slm la nk msuk umah.kmdian ckp xnk mkn,nk duit je!!hahaha

    ReplyDelete
  2. XD hohoho btol btol btol... bleh smpai ratos2 uh ^^

    ReplyDelete