Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Friday, July 22, 2011

erti hidup

ak ske memerhati
hee~
kadang2 ngan memerhati
giv me pretty much benefit
bende tu kadang2 ak xpernah buat
tp sebab slalu tgk org buat, so takla cm xtau pa
contohnye bakar kek oren
last time ak bakar ak rse time menengah ats kot**xingat
mse tu ak buat roti..kononnyer buat roti tu senang gila la
padahal time tu masak pon x expert
tetibe kuar je oven, sekali bantat daa~
dalam erti kate len baling anjing pon ketaq tergolek la anjing tu~hehe
berbalek kat kek oren..ak xpernah tgk org buat
tp ak perati care mak aku wat kek
kek oren xsusa pon..kcuali org tu pmalas yg amat
senang dech..hee~
then, ak ske perati org
cthnye cam lepas balek part time job n ngah tunggu kelas mule
ak letak beg lam kelas,
duduk kat luar kelas..
n stat tgk org lalu lalang
bukan menafsir, tp dari pergerakan orang2 tu, mcm2 bleh kite tau
ak xske judge orang kcuali ak dalam kelompok mngumpat
**senang trpengaruh ak ni, tu la deh
kadang2 dari memerhati tu ak dpt kwn2 baru
~hee
ok, ak memang senang je nk tegur orang
tak rugi pon kan, lagipon satu universiti, pe salahnye
bes~dpt kwn baru
ak agak berani la
bukan ape, bile korang duk U korang kene survive..
pape pon, korang kene bertanggungjawab sendiri
kwan2 memang amek berat pasal kite
tp yg penting, korang kne pandai jage diri
b4 tke any risks, think 1st
ok tu je ak nak bebel..bye~

3 comments:

  1. sama la kita..hehe sy pon suka gak memerhatikan gelagat2 orang nih..=D

    ReplyDelete
  2. Zirah,,,rindu gila2 kentang kat zira...

    ReplyDelete