Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Saturday, July 16, 2011

Citypark Seremban 2

hobi yang kawan aku tak tau : tgk ikan lpas penat joging
hobi ni dah ade sejak kecik lagi
mase aku tinggal kat serawak, dari umo 4 thun sampai 7 tahun
ayah n mak aku suke bawak ak n adek aku
g Taman Bukit ape tah kt Sibu, Serawak
kat situ beribu2 ekor ikan emas yang gemok + comei berenang2 terkedek2
sebab kapasiti kolam yang terlalu padat.
dorang membiak cepat kot.
tapi seronok dapat bagi makan kt ikan.
c? perangai tu xbrubah sampai ak dah besar panjang.
setiap kali balek N9 mesti g joging kat seremban 2 citypark
bukan setakat nak gi joging,
tapi semangat giler nak jumpe ikan2 n kure2 yang temok n comei..geram2
ari ni ak bawak lempeng untuk dorang
sebenarnye lempeng tu kitorang makan lpas joging
tp..kitorang memang jenis x mam banyak
so 3/4 lagi disedekahkan kt dorang la~~
rezki kure2 n ikan2
i lab u ikan, i lab u much2 kure2
ke-excited-an tu dapat dilihat apabile ak betul2 fokus tgk
kure2 n ikan2 makan~
:D
jangan salahkan aku, salahkan dorang yang tomei~ XD


No comments:

Post a Comment