Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Sunday, June 19, 2011

hari seterusnye~

pic SS ak XD

petang semalam kan aku gi majlis konvo emak ak
ni r pic nyeh semalam b4 gerak ke PWTC
majlis konvo mak ku belah ptg
tp kitorang g awal~~huhu
rini..untuk kesekian kalinye ak xbaik ngan ayah aku
aku cakap dah..kejap je aku ok ngan die..
die ni jenis suke mem-bahan aku
@ memperlekeh kan aku
aku tanye "ikan masin ni nak gune minyak ni ke tuka minyak lain?"
die jawab " xkan ko tak tau..ko kene masuk kelas kemahiran memasak~~bla bla bla bla bla......."
soalan aku tadi maseh xberjawab
then aku tanye skali lagi "gune minyak ni ke"
die jawab "ko ni lain kali xkan xde simpan dalam kepale..bla bla bla..."
soalan ak maseh xberjawab
then ak cakap " org tanye lain die jawab lain...ni nak goreng pakai minyak ape..walid duk jawab lain...tu nanti2 lah..."
then trus mrajuk..haihh tensen betol ngan org tuwe ni...
ak tau ak kene belajar memasak tapi boleh tak lau die jawab soklan
tau pulak marah lau aku tegur die, die wat gitu kat aku xpe..ak rase nak hentak je pale aku kat dindeng..eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
gigit waliddd...uhuu.."Selamat Hari Bape" to walid.
even kite selalu gado-gado..sayang walid~
bcoz of ur bebel i cn stand here
bcoz of ur leter i cn stand where i am now
thanx..juz thanx

No comments:

Post a Comment