Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Wednesday, May 25, 2011

.ye.

blogger-emoticon.blogspot.comok.d truth is im chubby n xkurus
semue pompuan nak klihatan cantek n salah ke
kalau sye? yg chubby ni nak kelihatan cantek dalam gambar?
suke hati lah lau lain pon in d real life n in my pic.
ade ke saye saketkan ati org?
seingat saye, xpernah kutuk gmbr org lau komen
even org tu xcantik
tapi kite tau lau tgk live she's beautiful
kalau pandang org plis jangan jadi so bute hati
lagi2 wat org yg chubby
org chubby ni rendah diri n sensitif
bukan korang xbelajar kan?
i dont need comments if ia menyakitkan hati
abes tu lau org chubby ni xboleh tangkap gambar yg cantik la?
org kurus je boleh bergambar cantik?
HEY GURL LISTEN!
semue dak2 pompuan course ak ni setahu aku ske bergambar
suke ati la lau dorang nak bergambar pon.
bukan untuk publisiti
atau pon pujian, juz suke2 untuk diri sendiri
so..ape yg ko saket hati sgt?
kalau kau cantik, ke xcantik ke
AAK ke? ak xkacau org so jgn r kacau aku
bajet gud-gud je


No comments:

Post a Comment