Bloom Flower Bloom

Bloom Flower Bloom
its been a while~

Thursday, April 14, 2011

o__O

hurm..
agak menyesal r semalam tules status gitu
tu aku tules sebab berapi2
tp bile piker balek does that status mke senses?
tu yang wat aku padam balek
lagipon ak cakap mcm tu, mcm la ak bagus sgt.
sebab tu, ak rase cam kate2 ak mlampau semalam kat status tu
kepade awak dan awak, mintak maaf
itu khilaf saye
.. =__+" bad of me
ak slalu terpiker kalau kite mengate kt org salah buat tu buat ni, adekah aku ni betul sgt?
xpun, kadang2 aku piker, aku duk kritik org tu org ni, mcm la ak cantek sgt
there u go hazirah
sedar dah ni ak
..aritu ak xmau dah memndang negatif kt org
tp siket2 mesti ade buat gak..adeii
lagipon, lau aku kutuk pon , tah tulat tuli ak lak yang wat d same mistakes..haaaa
ak xperlu mngate org, sebab diri aku maseh lagi xsempurne.
sori again tau kat awak n awak

No comments:

Post a Comment